Dag 11: Tortuguero - Cahuita - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Monique Meijer - WaarBenJij.nu Dag 11: Tortuguero - Cahuita - Reisverslag uit Tortuguero, Costa Rica van Monique Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 11: Tortuguero - Cahuita

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

24 September 2014 | Costa Rica, Tortuguero

Vandaag konden we 'uitslapen'. We gingen om half 9 weg dus de wekker ging kwart over 7. Om half 9 stond het bootje klaar om ons weer terug te varen richting het haventje waar chauffeur Enrique ons alweer opwachtte. Hij was deze 2 dagen niet mee, was even snel (ritje van 4 uur) naar San José gereden om thuis te zijn. Onderweg ook weer genoeg dieren gezien. Het leuke van deze tocht is dat ik ook een echte spotter begin te worden. "heeeeey kijk allemaal, een jesus Christus!!!!" "HEEEEEY, EEN IJSVOGEL, daaaaar!". Echt leuk haha.. Aan het eind van deze reis ken ik ze allemaal uit m'n hoofd!

Met een nieuw busje gingen we weer op pad. Onderweg even gestopt voor een lunch en om 4 uur kwamen we aan bij het hotel. Deze vakantie is toch echt een reisvakantie waardoor we toch om de dag een stuk moeten reizen. Maar bij deze aankomst waren we allemaal blij, het is een hotel aan het strand. Top uitzicht! Dit is de Caribbean, alleen de helderblauwe zee mist nog. Snel bikini aangedaan en een duik in de zee gedaan. Heerlijk, na al dat gewandel/gereis was ik hier wel even aan toe. Helaas was het een korte duik, want om 5 uur ging het National Park dicht waardoor we terug naar het hotel moesten.

Na een douche uit eten geweest. Heerlijk kreeft gegeten. Die werd levend voor m'n neus uit het water gevist. Vond het toch wel een beetje zielig maar het smaakte er niet minder om haha.. ;-) Nadat een deel van de groep terug was gegaan naar het hotel ben ik met Maurits, Peter, Meike en het stel Peter/Marleen nog een drankje gedaan bij de karaokebar. Natuurlijk nog een mooi duet gedaan met Meike hahaha. Klonk voor geen meter! Haha ;-)

• 28 September 2014 - 12:48

Woudy:

Nog een hele fijne week toegewenst en geniet er nog van.
    Je maakt wel ontzettend veel mee.
    groetjes vanuit een zonnig Heerewaarden

• 28 September 2014 - 16:33

Janny:

leuk om elke keer weer jou verslag te lezen,zo beleven we ook een beetje jou reis mee. echt super.