Dag 15: Bocas del Torro - Boquete - Reisverslag uit Boquete, Panama van Monique Meijer - WaarBenJij.nu Dag 15: Bocas del Torro - Boquete - Reisverslag uit Boquete, Panama van Monique Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 15: Bocas del Torro - Boquete

Blijf op de hoogte en volg Monique

28 September 2014 | Panama, Boquete

Vandaag wordt weer een reisdag. We reizen van het mooie Bocas del Torro naar Boquette. Bij de meeste mensen is dit plaatste bekend van de verdwijning van 2 Nederlandse meiden enkele weken geleden.

Voor het eerst deze vakantie gingen we pas om half 12 weg. Reden hiervan is dat het hotel in Boquete wat afgelegen ligt en we de eerste dag niets doen. Prima, wij willen liever langer in Bocas blijven! Anyway. Toch vroeg de wekker gezet, om 8 uur eten bij de bakker met Maurits en daarna samen op pas gegaan. Voor de mensen die denken: heeft Monique een lover? Nee hoor, gewoon een reisgenoot waar ik het goed mee kan vinden. De anderen wilden graag langer slapen maar dat vond ik zonde. Met Mauricio naar de overkant gevaren met een bootje, waar een bar was waar we even wouden kijken. Hier was helaas niets te beleven dus zijn we het eiland rond gelopen en hebben we gezwommen in de zee. Heerlijk weer, wit strand, blauwe zee. Omdat we om 11 uur weer uitgecheckt moesten zijn en ik nog even wou douchen gingen we om kwart voor 10 weer terug. We moesten nog een stuk lopen etc. Toevallig kwam er net een bootje langs en zwaaide ik. Huppakee daar kwam hij aan. Wij mooi opgestapt en afgezet in het haventje. Nu waren we op tijd naar het zwembad, even gezwommen, gedouched en laatste spullen gepakt.

Na enkele boodschappen in het dorp te hebben gedaan kwamen we aan bij het hotel. Super mooi huisje. Ik slaap boven, Anouk beneden. Eindelijk een heerlijke badkamer met goede straal. Genieten! In Boquete is het een stuk kouder dus gelijk het dikke vest maar aan. Het hotel heeft een warme stijl met hout en zelfs een open haard haha. Vandaag en morgen moeten we in het hotel eten, dus weer met een groep van 9 gegeten en daarna met 5 man monopoly gespeeld. Erg leuk! Helaas ging het restaurant dicht en zijn we op onze kamer verder gegaan. Veel gelachen en het werd weer een latertje... ;-)