Dag 1: Amsterdam - Houston - San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Monique Meijer - WaarBenJij.nu Dag 1: Amsterdam - Houston - San José - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Monique Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 1: Amsterdam - Houston - San José

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

15 September 2014 | Costa Rica, San José

Dag 1: Amsterdam - Houston - San José

Eindelijk, de dag is aangekomen dat ik op vakantie ga! Na een korte nacht vertrek ik om 5.15 samen met m'n moeder en Albert richting Schiphol. Daar heb ik afgesproken met Margo en Anouk die ik via Facebook heb leren kennen. Samen door de douane, de laatste dingen gekocht en om 8.40 gingen we al boarden. Omdat we naar Amerika gaan was dit wat strenger dan normaal maar alles ging goed.

Met een vertraging van een klein half uurtje vertrekken we vanuit Amsterdam richting Houston. De vlucht was prima (wel erg koud). Na 1,5 uur had ik al warme kip met rijst achter de kiezen. Aan drinken helemaal geen gebrek, we kregen nog een ijsje en om 7 uur een warm broodje met wat erbij. Ik heb lekker wat geslapen, 2 films gezien en gekletst met m'n buren. Omdat we als groep reizen zijn we namelijk al bij elkaar gezet, handig! Na 10,5 uur landen we op Houston. Daar aangekomen was het erg druk. Enorme rij voor de douane. Gelukkig stond daar een lief meneertje, een glimlach en huppakee wij stonden vooraan bij een speciale balie. Door naar beneden waar ook lange rijen stonden. Al met al hebben we even stevig doorgelopen en kwamen we precies op tijd om te boarden. Helaas niets van het vliegveld gezien maar dat doen we de terug weg. De laatste vlucht duurde 3,5 uur en ging snel voorbij. Backpack gepakt en buiten verzameld bij reisleider Maaike. Het werd een valse start, er ontbrak een jongen. Hopelijk heeft hij z'n vlucht gemist en komt hij met de volgende aan.

• 15 September 2014 - 15:51

Johan V:

Veel plezier met je vakantie monique. Geniet ervan.

• 15 September 2014 - 16:17

Johan:

Veel plezier Mo. Kom heelhuids weer terug......

• 15 September 2014 - 17:03

Jeanine:

Liefie! Enjoy! Maak er een onvergetelijke reis van! Be safe! X

• 15 September 2014 - 17:51

Chantal :

Leuk om je reisverslag te lezen !

• 15 September 2014 - 17:59

Woudy:

Een hele fijne vakantie toegewenst. Geniet er van.

• 15 September 2014 - 19:09

Conny: