Dag 14: Bocas del Torro - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Monique Meijer - WaarBenJij.nu Dag 14: Bocas del Torro - Reisverslag uit Bocas del Toro, Panama van Monique Meijer - WaarBenJij.nu

Dag 14: Bocas del Torro

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg Monique

27 September 2014 | Panama, Bocas del Toro

Vandaag konden we iets langer slapen, half 8 wekkertje! Dat was wel fijn aangezien we er wat later inlagen. Besloten te ontbijten bij John's Bakerij waar ik een lekkere pancake met banaan en een shake met ananas op heb. Heerlijk!

Na dit ontbijt spullen gepakt en richting Louis gelopen. Louis was onze gids vandaag met 2 bootjes. 1 bestuurd door hemzelf, de ander door zijn vader. We gingen een tour doen door langs 3 eilanden, allemaal ontdekt door Christopher Columbus. Ik zat voorin het bootje, de zon scheen weer goed en was erg warm. Met het bootje kwamen we langs de mangrove. Dit zijn van die takkenwouden in het water. Hij liet ons mosselen die in het water groeiden zien, uit het water haalde hij een grote zeester die we konden vasthouden, maar ook een zeekomkommer, een kwam, oesters. Deze laatste heeft hij nog voor ons klaar gemaakt met limoen. Lekker!

Door naar een grote baai waar we dolfijnen gingen spotten. Super gaaf, een paar gezien!